Por qué tomar clases de conducir en Ben & Eddy's Motorrijschool?

Reseñas de Google

5,0/5
Ver todas 20 reseñas

Reseñas

Reseñas de Google

5,0/5 (20)

Estas reseñas provienen de Google Reviews. Esto te da una idea de la calidad de las clases de conducir en Ben & Eddy's Motorrijschool.

5/5

Rijlessen met plezier en snel resultaat!

Enorm goed geholpen bij deze rijschool!! Elke dag had ik zin om naar rijles te gaan! Ik raad iedereen deze rijschool aan als je goed en snel wilt leren rijden (en veilig natuurlijk 😉) …

Mike Mostert

Mike Mostert

3 weken geleden

5/5

Top rijschool voor motorrijden met rustige instructies!

Een hele fijne rijschool voor de motor! Rustige en duidelijke aanwijzingen. Elke les was een fijne ervaring

Jarmo Van Erk

Jarmo Van Erk

3 weken geleden

5/5

Leerzaam en leuk autorijbewijs behaald bij Eddy

Ik heb mijn autorijbewijs gehaald na de rijlessen bij Eddy. Altijd duidelijke uitleg gehad tijdens de lessen en er is geen les geweest zonder te lachen, dus zeker een aanrader!

Joeri van Oort

Joeri van Oort

een maand geleden

5/5

Leer motorrijden met plezier en succes!

Ik heb het erg leuk gehad om motor te leren rijden en mijn AVD-examen te halen. Ik kan Ben van harte aanbevelen, hij is goed in Engels.

Chintan Chawda

Chintan Chawda

een maand geleden

5/5

Snel motorrijbewijs dankzij geweldige rijschool Ben & Eddy

Geweldig goede rijschool! Dankzij de heren hier binnen een stuk of 10 lessen al af kunnen rijden voor m’n motorrijbewijs. Absolute aanrader om bij Ben & Eddy op de motor te stappen.

Indy Tramonte

Indy Tramonte

2 maanden geleden

5/5

Motorrijbewijs gehaald dankzij geduldige instructeurs

Na 4x zakken heb ik bij Ben en Eddy's mijn motorrijbewijs gehaald. Ik merkte bij andere rijscholen dat er weinig geduld en rust was bij de rijleraar waardoor ik me niet goed kon concentreren. Zowel Ben als Eddy zijn ontspannen, positief en respectvol. Als je last hebt van spanning of piekeren dan is dit je rijschool. Verder is de kwaliteit van de lessen en het materiaal zeer hoog. Ze houden zich aan afspraken en denken met je mee. Dit is leuk lessen.

Cas Houwing

Cas Houwing

2 maanden geleden

5/5

Vriendelijke lessen met humor en ervaring.

Top rijschool. De lessen worden op een vriendelijke doch serieuze manier gegeven door middel van duidelijke instructies waarbij de nodige humor niet ontbreekt met goed onderhouden en deugelijke motoren welke zeer geschikt zijn voor de lessen. De heren hebben klaarblijkelijk ook een hoop kennis en ervaring in huis wat een betrouwbaar gevoel geeft tijdens het lessen. Bedankt Ben en Eddy voor de tot op heden opgedane ervaring!

René Rietveld

René Rietveld

2 maanden geleden

5/5

In één keer geslaagd bij Ben en Eddys!

Super rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg en het geduld van de instructeur voelde ik me altijd op mijn gemak. De motoren zijn modern en de lessen waren leuk en leerzaam. In één keer geslaagd Ik raad ben en eddys zeker aan iedereen aan.

Lucas de Meijer

Lucas de Meijer

3 maanden geleden

5/5

Instructeurs rijden mee en geven feedback.

Leuke en goede rijschool. Er wordt goed gekeken naar hoe je rijd en geven hierop feedback. Ik vond het heel prettig dat de instructeurs met de motor meerijden.

Sophieke Jager

Sophieke Jager

3 maanden geleden

5/5

Rap tempo en fijne instructeurs bij deze rijschool.

Fijne en gezellige instructeurs, maken de lessen leuk met afwisseling. Zonder problemen de AVB en AVD examens gehaald in rap tempo. Als je voor Ben of Eddy kiest krijg je geen spijt! Dankjewel mannen!

Martijn

Martijn

3 maanden geleden

5/5

Geweldige lessen en hulp bij rijbewijs behalen.

Bedankt Ben en Eddy voor de leuke lessen en voor het helpen behalen van mijn rijbewijs.

Daan t hart

Daan t hart

4 maanden geleden

5/5

Prettige motorrijlessen onder nieuwe rijschoolnaam.

Erg fijne ervaring om hier te lessen voor mijn motorrijbewijs! Nog begonnen onder de oude naam van de rijschool haan, maar zonder problemen door kunnen gaan.

Tom Ooms

Tom Ooms

4 maanden geleden

5/5

Top rijschool met vriendelijke instructeurs en mooie motoren!

Hele fijne rijschool! Goede ervaring met alle instructeurs en mooie, nette motoren :) Bedankt!

Nikki Plug

Nikki Plug

4 maanden geleden

5/5

Topinstructeurs zorgen voor geslaagd motorrijbewijs met plezier

Dankzij de begeleiding van twee topinstructeurs ben ik in één keer geslaagd voor zowel mijn AVB- als AVD-examen. :) De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook gezellig met leuke gesprekken en een lekker bakje koffie. Ze leren je rijden op een manier waardoor je een fout niet snel opnieuw maakt. Je merkt dat ze dit met plezier en passie doen. Er werd nooit gehaast, waardoor ik het beste uit elke les kon halen. Echt een aanrader voor iedereen die niet alleen wil slagen, maar ook wil genieten van het motorrijden! Dankjewel Ben & Eddy

aleyna unlu

aleyna unlu

5 maanden geleden

5/5

Ervaring met geweldige docenten bij Ben en Eddy

Ben en Eddy zijn hele goede en ervaren docenten. Ze zijn kalm en geduldig en zorgen er altijd voor dat de lessen er leuk uitzien. Het was een geweldige ervaring!

Gorka Ezeiza

Gorka Ezeiza

5 maanden geleden

5/5

Vriendelijke instructeurs, gemakkelijk motorrijbewijs behaald!

Hele prettige rijinstructeurs, nemen de tijd voor je, staan altijd open voor vragen. Motoren zijn netjes onderhouden. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld en zonder problemen mijn motorrijbewijs behaald! Ik raad Ben en Eddys van harte aan.

Maudi Clement

Maudi Clement

5 maanden geleden

5/5

Vriendelijke instructeurs voor optimale leerervaring.

Zeer fijne instructeurs die alles rustig en met plezier uitleggen zodat jij het beste uit de lessen kan halen. Hartstikke bedankt!

Gijs Van Drom

Gijs Van Drom

5 maanden geleden

5/5

Motorrijbewijs behaald met plezier dankzij top rijschool!

Geweldige instructeurs met uitgebreide kennis en een vleugje humor zorgden ervoor dat ik met veel plezier mijn motorrijbewijs heb behaald. Een top rijschool die ik iedereen kan aanraden!

Thomas G

Thomas G

5 maanden geleden

5/5

Passie voor lesgeven en goede feedback.

De instructeurs zijn erg gepassioneerd over het lesgeven, ze maken het leren leuk maar serieus. Ze proberen je niet meer lessen aan te smeren dan je nodig hebt en je krijgt zeer goede feedback. De motoren zijn vrij nieuw en werken perfect, en de instructeurs hebben ze altijd klaar en op tijd. Al met al een uitstekende ervaring.

Sebastian Marmolejo

Sebastian Marmolejo

5 maanden geleden

5/5

Instructeurs met geduld en passie voor lesgeven

De instructeurs luisteren naar je,begeleiding is top. Geen overhaaste acties. Ze leren eerst met de motor omgaan voordat ze je alleen laten rijden . Altijd een glimlach en ze doen het met volplezier.. Zelf ook daar gelest en geslaagd. Top 3 tal. Ga zo door. 💪 …

Richard

Richard

6 maanden geleden


Ubicaciones


Contacto

Datos

Desconocido

Horario de apertura

Desconocido