Leerlingen

Ik ben ontevreden over mijn instructeur, wat moet ik doen?

Dit vinden we heel vervelend om te horen en is juist absoluut niet de bedoeling. Allereerst hopen we dat je de instructeur een rating hebt gegeven die past bij je ervaring. Dit is relevante feedback voor de instructeur en voor toekomstige leerlingen. Belangrijker is dat je een of meerdere andere instructeurs probeert. Een van de belangrijkste voordelen van Clickdrive is dat je eenvoudig een les boekt bij een andere instructeur. Let hierbij goed op de ratings zoals gegeven door andere leerlingen en hoe de instructeur zichzelf omschrijft. Bevalt de nieuwe instructeur dan ben je weer op weg om sneller en beter voorbereid te zijn op je rij-examen.

Hoe kan ik meer informatie vinden over een instructeur?

Wij begrijpen helemaal dat je iets meer informatie wilt hebben over je instructeur. Op de informatie tegel kun je op het “i’tje” rechtsboven klikken. Daar vind je alle informatie over de instructeur.

Ik kan mijn les niet cancellen?

Bij Clickdrive kun je een les afzeggen zolang het meer dan 24 uur voor de aanvang van de les is. Binnen de 24 uur is dit niet mogelijk omdat de instructeur niet eenvoudig de plek kan opvullen. Uiteraard kun je altijd met je instructeur andere afspraken maken. Stuur je instructeur via de Clickdrive een bericht en kijk wat er mogelijk is.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug wanneer ik een les hebt afgezegd?

De terugbetaling verloopt via onze partner die de betalingen verzorgt. Hierdoor heb je ook zekerheid van je geld, want het is nooit van Clickdrive. Onze partner is normaal gesproken zeer snel in terugbetalen en meestal binnen drie dagen. Indien dit niet het geval is horen we graag van je.

Ik kan geen instructeur vinden?

Het Clickdrive platform laat de instructeurs zien die aansluiten bij jouw profiel en wensen. Het belangrijkste hierin is waar je wilt lessen. Misschien is er op dit ogenblik geen instructeur beschikbaar, in dat geval kun je het beste ons een bericht sturen. Daarnaast kun je zoekvoorkeuren aangeven voor je instructeur (Geslacht en lestaal). Mogelijk is er geen instructeur beschikbaar die past bij jouw voorkeuren. probeer nogmaals te zoeken met wat meer flexibiliteit.

Hoe kan ik mijn ophaallocatie wijzigen?

Tijdens het boeken kun je op twee manieren je ophaallocatie wijzigen:

  • ‘Drag and drop’ de pin op de kaart naar de juiste ophaallocatie
  • Klik en verwijder ‘Huidige locatie’ en voer je gewenste ophaallocatie in Als de les eenmaal is geboekt is het nu nog niet mogelijk om je ophaallocatie in de app te wijzigen. Neem rechtstreeks contact op met je instructeur (dat kan via de app) om een andere ophaallocatie af te spreken.

Hoe boek ik een les voor de volgende maand?

Misschien hebben we de knop hiervoor iets te veel verstopt? Onze excuses hiervoor, maar als je links bovenin op het symbool klikt dat lijkt op een clipboard, dan kun je naar elke maand gaan die je maar wilt.

Mijn voortgang wordt niet of nauwelijks ingevoerd?

Dat is heel vervelend, want wij snappen helemaal dat je graag regelmatig ziet hoe je ervoor staat, waar je op moet oefenen en het belangrijkste hoe ver je af bent van het afrijden. Het invoeren van je voortgang is de verantwoordelijk van de instructeur. Vraag aan hem of haar dat je dit regelmatig verwacht. Wordt het nog steeds niet gedaan? Misschien is dan deze instructeur niet de beste instructeur voor jou. Probeer dan eens een andere instructeur via de Clickdrive app en kijk of dat beter bevalt. Het boeken van een andere instructeur is heel eenvoudig via de Clickdrive app.

Hoe kan ik jullie bereiken als ik vragen heb?

Wij horen altijd graag van je. Het liefst natuurlijk allemaal complimentjes, maar natuurlijk ook je tips of misschien zelfs klachten. Het makkelijkste is waarschijnlijk een WhatsApp bericht sturen naar 085 - 0609530. We proberen zoveel mogelijk bereikbaar te zijn, maar zijn ook af en toe vrij. Mocht je dus buiten kantooruren app kan het zijn dat we de volgende werkdag reageren.