Helaas kan dit op dit ogenblik nog niet via de Clickdrive app. Onze partner, Online Betaalplatform werkt hieraan en wordt nog dit jaar verwacht. Als je nu toch al je bankgegevens moet wijzigen kan dit het makkelijkste door contact op te nemen met Online Betaal platform en een ticket aan te maken op hun support pagina: https://onlinepaymentplatform.com/nl/support
Ja, dat vinden wij ook erg vervelend en we werken aan een wijziging hiervoor. In de tussentijd werkt alles wel goed. Als je op het ‘Pijltje (<)’ links bovenin klikt ga je terug en zijn al je wijzigingen goed opgeslagen.
Dit klopt inderdaad en heeft mogelijk meerdere oorzaken. Enerzijds is onze commissie verwerkt in je omzet en anderzijds kan het zijn dat een les toch niet is doorgegaan maar wel wordt meegerekend op je startpagina. Om duidelijk en transparant te zijn sturen we je elke doordeweekse dag en aan het einde van de maand wat je omzet is geweest en wat wij hebben overgemaakt naar het bij Online Betaalplatform bekende rekeningnummer.
Misschien een verkeerde inschatting van ons, maar we dachten dat misschien niet iedereen zit te wachten op een werk email in het weekend. Om wel te zorgen dat je 100% inzicht hebt, sturen we je vrijdag je hele programma voor vrijdag en het weekend. En op maandag sturen we je het omzetoverzicht voor vrijdag en het weekend.
Allereerst is dat natuurlijk erg vervelend om te horen. Juist dat is een van de voordelen van Clickdrive. Misschien ligt het aan één van je instellingen:
Misschien hebben we de knop hiervoor iets te veel verstopt? Onze excuses hiervoor, maar als je links bovenin op het symbool klikt dat lijkt op een clipboard, dan kun je naar elke maand gaan die je maar wilt. Wij adviseren om te zorgen dat je lesschema in ieder geval twee maanden vooruit is ingevuld om maximaal gebruik te maken van de Clickdrive app.
Wij snappen dat niet alles opgelost kan worden in deze FAQ dus neem gerust contact met ons op. Dat kan op meerdere manieren: