Instructeurs

Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen?

Helaas kan dit op dit ogenblik nog niet via de Clickdrive app. Onze partner, Online Betaalplatform werkt hieraan en wordt nog dit jaar verwacht. Als je nu toch al je bankgegevens moet wijzigen kan dit het makkelijkste door contact op te nemen met Online Betaal platform en een ticket aan te maken op hun support pagina: https://onlinepaymentplatform.com/nl/support

Nadat ik mijn profiel heb gewijzigd gaat de app elke keer naar het betaalplatform?

Ja, dat vinden wij ook erg vervelend en we werken aan een wijziging hiervoor. In de tussentijd werkt alles wel goed. Als je op het ‘Pijltje (<)’ links bovenin klikt ga je terug en zijn al je wijzigingen goed opgeslagen.

Het omzetbedrag dat ik in de app zie is anders dan wordt overgemaakt?

Dit klopt inderdaad en heeft mogelijk meerdere oorzaken. Enerzijds is onze commissie verwerkt in je omzet en anderzijds kan het zijn dat een les toch niet is doorgegaan maar wel wordt meegerekend op je startpagina. Om duidelijk en transparant te zijn sturen we je elke doordeweekse dag en aan het einde van de maand wat je omzet is geweest en wat wij hebben overgemaakt naar het bij Online Betaalplatform bekende rekeningnummer.

Ik krijg in het weekend geen omzetmail met agenda voor de dag?

Misschien een verkeerde inschatting van ons, maar we dachten dat misschien niet iedereen zit te wachten op een werk email in het weekend. Om wel te zorgen dat je 100% inzicht hebt, sturen we je vrijdag je hele programma voor vrijdag en het weekend. En op maandag sturen we je het omzetoverzicht voor vrijdag en het weekend.

Ik word weinig geboekt door student via Clickdrive?

Allereerst is dat natuurlijk erg vervelend om te horen. Juist dat is een van de voordelen van Clickdrive. Misschien ligt het aan één van je instellingen:

  • Controleer of alle regio’s goed aangevinkt zijn waar je les wilt/kunt geven.
  • Heb je goed aangegeven in welke taal je wilt/kunt lesgeven?
  • Is je geslacht correct ingevuld?
Als alles correct was ingevuld en/of het aantal boekingen nog steeds laag blijft, neem dan contact met ons op. Misschien kunnen we je helpen door wat extra aandacht te geven aan de werving van leerlingen in je regio.

Ik kan mijn lesschema alleen maken en wijzigen voor de huidige maand?

Misschien hebben we de knop hiervoor iets te veel verstopt? Onze excuses hiervoor, maar als je links bovenin op het symbool klikt dat lijkt op een clipboard, dan kun je naar elke maand gaan die je maar wilt. Wij adviseren om te zorgen dat je lesschema in ieder geval twee maanden vooruit is ingevuld om maximaal gebruik te maken van de Clickdrive app.

Hoe kan ik jullie bereiken als ik vragen heb?

Wij snappen dat niet alles opgelost kan worden in deze FAQ dus neem gerust contact met ons op. Dat kan op meerdere manieren:

  • WhatsApp of bellen op 085-06 09 530
  • Email via info@clickdrive.nl
  • De chatbox op onze website www.clickdrive.nl
  • Of kom langs op ons kantoor. Om er zeker van te zijn dat we tijd voor je hebben is van te voren bellen wel fijn, maar niet nodig.