• Joost van Suijlekom

    Zes jaar geleden deed ik zelf vier keer rijexamen, en dat is waar het Clickdrive concept is begonnen. Als geen ander weet ik wat er beter kan en moet, daarom is Clickdrive er nu voor jou. Mijn taak als Chief Driving Officer is de sales en marketing voor leerlingen en instructeurs. Naast de auto beweeg ik mij graag hardlopend vooruit. Heel veel succes.

  • Bart Buurma

    Ik ben gedreven om veranderingen te realiseren die tot echte verbeteringen leiden. Als Chief Engine Officer van Clickdrive doe ik dit door de (commerciële) strategie te bedenken en vertalen naar executie. Wil je mij een plezier doen, bel me dan voor een heerlijke BBQ, zomers en in de winter!

  • Roel Bloys

    Ik ben als Chief Fuel Officer van Clickdrive gefocussed op de financiële toekomst zodat er zo min mogelijk hobbels in de weg zijn en de blik naar voren kan in plaats van in de achteruitkijkspiegel. In privé begeleid ik graag sporttalenten in hun proces om het beste uit zichzelf te halen om, zo dat gelukt is, voldaan achter de BBQ te staan.

  • Barbara van der Schoot

    Als marketeer en communicator bundel ik de krachten van Clickdrive met de wensen van onze klanten, om deze vervolgens te vertalen in krachtige en pakkende content. Net als Clickdrive heb ik een groen hart, want na werktijd vind je mij vooral in de tuin.

  • Tammie Kang

    As a (UI/UX) designer at Clickdrive I aspire to the optimal user experience displayed in a visually attractive way. That’s why students and instructors can expect the best Clickdrive experience. Like a car I prefer the roads over water, for I get seasick easily.